Toimintasuunnitelma
vuodelle 2023

Käsivarren seniorit ry TOIMINTASUUNNITELMA 2023

Vuoden teema: Lähialueen kulttuuriin tutustuminen ja verkostotyön kehittäminen eri yhdistysten kanssa.

Toimintavuosi on yhdistyksemme 34. vuosi. Jäseniä yhdistyksessä on noin sata. Yhdistyken jäsenmaksu on 25 €.

Harrastus- ja virkistystoiminta

Yhdistys järjestää tapahtumia ja koulutusta jäsenten toiveiden mukaisesti. Tarkoituksena on järjetää mielekästä toimintaa, joka tukee jäsenten hyvinvointia. Yhdistys jatkaa kulttuurimatkoja lähialueelle. Kulttuurimatkat ovat keränneet paljon osallistujia ja niistä on tullut positiivista palautetta. Yhdistys toivoo jäseniltä esityksiä uusista kohteista.

Yhdistys järjestää tansseja ja hankkii karaokelaitteet.

Yhdistys hakee hankkeita sekä piirin myöntämä kerhoavustusta.

Yhdistys kokoontuu joka kuukauden ensimmäinen keskiviikko alkaen klo 13. Yhdistys osallistuu myös muihin kunnassa järjestettäviin tapahtumiin.

Koulutustoiminta

Yhdistys kannustaa jäseniään osallistumaan koulutuksiin sekä edistää tiedotusta, sähköpostin käyttöä ja älykännykän tuomia mahdollisuuksia. Yhdistys edistää lukemista.

Yhdistys osallistuu piirin ja liiton järjestämiin koulutuksiin resurssien puitteissa.

Yhdistys jatkaa digikoulutusta Teamsilla, Koulutukset voisivat sisältää tietoiskuja esim. Edunvalvontavaltuus, Kelan matkakorvaus. Koulutuksen kevyempänä osioina voisi olla esim. Päivän tähdet, jotka voisivat ilmoittaa suosikkikappaleensa.