Jäsenelle

Kolmekymmentä vuotta suunnitelmallista toimintaa. Käsivarren seniorit päihittää tilastot valtakunnan tasolla. Suhteutettuna maan asukaslukuun näkyy, että Käsivarren senioreiden toiminta on tuottanut tulosta. Yhdistyksen edellinen puheenjohtaja Laura Mella tuli viime vuonna toiseksi valtakunnallisessa jäsenhankintakilpailussa. Hävisi voittajalle, Helsingille, yhden jäsenen. Yhdistys on kehittänyt toimintaa siten, että jäsenmäärä on noussut viimeisen kymmenen vuoden kuluessa yli 100 jäsentä, vaikka luonnollista poistumaakin on ollut. Laura Mella toteaa ”Resurssien antamiin mahdollisuuksiin olemme toimineet hyvin. Olemme kuitenkin luonnostaan onnellisia muoniolaisia. Asumme maailman puhtaimman ilman kunnassa.”